• Monilajikerho 2014-2015 (Temppukerho kevät 2015)

    20131127_191938

    Alakouluikäisille tarkoitettu TEMPPUKERHO aloittaa monilajikerhon vanhalla paikalla maanantaisin. Kerho kokoontuu kahdessa ikäryhmässä: 6-9-vuotiaat temppuilevat Monnarin salissa klo 17-18 ja 10-12-vuotiaat klo 18-19.

    Temppukerhon on ohjaajana toimii Anssi Pöyhönen. Viikoilla 8, 10 ja 11 toisena ohjaajana on mukana myös Kalle Lundberg. Osallistumismaksu 10 €/kk (4 krt)

     

    Päättynyttä toimintaa:

    2. jakso 10.11.2014-2.2.2015, vastuuvetäjänä Noora Räisänen

    Tervetuloa kerhoon kaikki alakouluikäiset 7-12 -vuotiaat tytöt ja pojat! Kerhomaksu on 10€/kk, joka laskutetaan jälkikäteen ilmoittautumistietojen perusteella. HUOM! Ryhmät yhdistetty, pidetään klo 17-18.

    10.11. sähly
    17.11. koripallo
    24.11. koripallo
    1.12. telinevoimistelu
    8.12. telinevoimistelu
    15.12. joulu special
    12.1. luistelu
    19.1. jääpelit
    26.1. hiihto
    2.2.  hiihto

     

    Hangan monilajikerho 6-9 -vuotiaille ja 10-12 -vuotiaille pyörähtää jälleen käyntiin. Monilajikerhossa kokeillaan ja harjoitellaan erilaisia liikunta- ja urheilumuotoja yli lajirajojen, opitaan venyttelemään ja vahvistamaan kehon tärkeitä lihasryhmiä, saadaan kohennettua kuntoa ja ennen kaikkea ollaan mukavien kavereiden kanssa yhdessä hyvän harrastuksen parissa.

    Monilajikerhossa on vaihtuvia ohjaajia ja lajiteemat vaihtuvat myös jaksoittain. Monilajikerhon osallistumismaksu on 10 €/kk (sis. 4 harjoituskertaa). Kerhon käytännön toteutusta koordinoi Hangan yleisurheilujajosto.

    Toivotaan ennakkoilmoittautumisia osoitteeseen yleisurheiluhanka@gmail.com

    1. jakso ( 8 kertaa) ma 8.9. – 3.11. vetäjinä Annabella Tolonen ja Anni Immonen

    Jokaiseen harjoituskertaan sisältyy alkuverryttely; kehonhallintaa, liikkuvuutta ja lihaskuntoa. Teemalajit vaihtuvat kahden kerran jälkeen.

    8.9. JALKAPALLO (taito, tekniikka ja reagointi)

    15.9. JALKAPALLO (nopeus ja pelit/ ryhmähenki ja luotto)

    22.9. YLEISURHEILU (juoksu/nopeus)

    29.9. YLEISURHEILU (juoksu/kestävyys)

    6.10. SUUNNISTUS (sprintti)

    20.10.  SUUNNISTUS  (normaali)

    27.10. SISÄLIIKUNTA (ketteryys)

    3.11. SISÄLIIKUNTA (salibandy)